17 Temmuz 2022 Pazar

Skyrim se modları manuel olarak nasıl indirilir

Skyrim se modları manuel olarak nasıl indirilir

skyrim se modları manuel olarak nasıl indirilir

 · Oyuna Silah Ekleyen Skyrim Modu Nasıl İndirilir? İlk olarak buraya tıklayarak Nexus Mods internet sitesindeki mod sayfasını görüntüleyin. Üyeliğinize giriş yapın ve ardından "Manuel" butonuna tıklayın. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra indirme işlemi başlatılacaktır. OYUN Rayman Origins Ücretsiz Oldu: Fırsatı Kaçırmayın! Not: Tüm Modları Manuel Olarak İndirip Otomatik Olarak Kurun Yoksa Problem Çıkabiliyor. Liste The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition için hazırlanmıştır oldrim versiyonu desteklemez. Vortex yada Nexus Mod Manager ile listeyi kullanmayı denemeyin yetersiz kalıyorlar  · Skyrim Manuel Mod Yükleme. Sıcak Fırsatlarda Tıklananlar. Editörün Seçtiği Fırsatlar. Escape Dağcı Sırt Çantası Su Geçirmez Kumaş 50 Litre Tüm hava koşullarında her zaman arkanda TL. KIOXIA Exceria GB SATA3 " SSD R: MB/s W: MB/s Hızınızı Yükseltin TL



Skyrim Manuel Mod Yükleme | DonanımHaber Forum



Forum üye alımına ve yeni ileti gönderimine kapatılmıştır. Tüm sorularınızı Discord sunucumuzda sorabilirsiniz. Arkadaşlar öncelikle Merhabalar. Kusra bakmayın konuyu yanlış yerde açmış olabilirim kendimin daha önce ilk kez bir konuda böyle bir yardımcı rehber açmışlığım diyebiliriz. Koymuş olduğum bazı resimler alıntıdır. Bana ait değildir. Hadi başlayalım. PC ÖZELLİKLERİM LOWDA BİLE 25 FPS ZOR GORUYORUM. BIRDE MOD LAR ILE ILGILI DEGİSİKLİK YAPILMIS. BU YUZDEN PEK BİLGİM YOK AMA ELIMDEN GELDİGİNCE YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIRIM. Burda anlattıklarım neden bu işe bulaştığımla ilgili,Hatice değilde Netice lazım diyenler biraz aşşağı inip skyrim se modları manuel olarak nasıl indirilir. Şimdiden okuyup yorumlayan iyi yata kötü hiç önemli değil sadece yorumlarken forumda ilk rehberim olduğu için destekten çok köstek olmazlarsa sevinirim sonuçta herşeyi yapa yapa öğreniyoruz. Şimdiden teşekkürler. Biliyorum biraz absürt gelicek neden böyle bir konu açıldı? İşte ne gerek var? Senin yazdığından daha iyileri var gibisinden sorularla karşılaşacağım ama şundan dolayı açtım: foruma üye olmadan önce ve üye olduktan sonrada bayağı bir denk geldim.


Bazılarımız ise amacım ezmek yada küçümsemek değil yükleyemiyor. diyip ya oyunu siliyor yada moddan vazgeçiyor. Böyle oluncada insan ister istemez oyundan soğuyor. Bunları bende çok yaşadım. Yükledim olmadı oyunu sildim yine yükledim yine olmadı yine yine yine…. Konuyu açmayı şu yüzden düşündüm. Aslında oyuna mod ekliyoruz ne güzel oyunun eksiğini kapatıyoruz yani bir nevi oynanışını iyileştiriyoruz ve buda bize daha çok zevk veriyor ve oyundan soğumak yerine bağlılık oluşturuyor. Peki lafı dolandırmadan açma sebebimi analtayım. Şimdi modlar oyunu renklendiriyor ama hepimizin genelde yaptığı en büyük hata modu tanımamak. Bunu deme kastım ise şu:Şimdi elimizde A modu var ve A modunu yukledik oyun ne guzel istediğimiz gibi oldu. A modu oyundaki karakter yapisini iskelet modelini istediğimiz şekilde ayarladı.


Ne güzel oldu oyun böyle. Sonra dedik ki oyunun kıyafetleri bizim modelle uymuyor. Buda görüntü bozukluğuna ve oyundan soğumaya hatta silmeye bile götürebiliyor. Kursa Bakmayın ama takıntılıyım bunun yuzunden kaç kere oyunu sil yükle yaptım sayısızdır. Heleki sildimmi setup da siliyorum buda zaman kaybından başka hiçbirşeye yaramadı Biraz gezindik ettik kiyafet modu bulduk. Bunu yukledik güzel olcak dedik ama noldu oyuna girerken attı. Tekrar denedik yine aynı oyun açılmıyor. Meğersek oyun o kıyafet için ayrı bir mod istiyormuş. Anlayana kadar bunu iş işten geçmiş bile olabiliyor…. İşte bu yüzden size elimden geldiğince yardım etmek istiyorum. Amacım ego kasmak yada hava atmak değil. Zamanında bazı şeyleri kendim deneme yanılma yerine bir yerden görüpte öğrenseydim şuan belki şu oyunu komple bitirme fırsatım oalbilirdi. İnanmıcaksınız ama hala oyunun dlc hikayelerini bitirmedim. Peki neden? Genelde kaç sene oldu hatırlamıyorum ama rahat 3 sene diyebilrim.


Deneme yanılma ile şuanda den fazla mod hepside birbiriyle uyumlu ve bunuda kendimce yorumlamam gerekirse modu anladım diyebilirim. Lafı uzatıpta boşboğazlık yapmak istemem. Gelelim konumuza. Bunu Nasıl yaparız hemen konu başlıkları şeklinde yazayım size: 1. Ne Yüklemek İsterim? Neyi veya Neleri Değiştirmeli yada Eklemeliyim? Mod Yüklememe Yardımcı Olucak Programları Bulma 4. Modu Bulma Aşaması 5. Yükleme Aşaması. En önemlisi bence burası. Çünkü:Ne aradığımızı önce bir listelemeliyiz, skyrim se modları manuel olarak nasıl indirilir. Nelerimiz eksik? Örneğin: A şahsının eksiği ile B şahsınınki aynı değil. Ben RPG tarzında isterim oyunu sen Hikaye tarzında istersin. Sen şimdi gidip RPG mod yuklersen senin istediğin oyun tarzına zıt düşebilir.


Bu yüzden Gereksiz olanlardan çok gereklilere yönelmeliyiz. Gerçi seçim seçeneğim olmadığından pekde mümkün olmuyor. Bu yüzen modlar işimi görüyor. Şimdi uzun uzun bahsetmeye pek gerek yok. Gereksiz modlardan KAÇININ!!!! Ben genelde karakterlerin fiziksel yapılarıyla kıyafetlerininsilahlarının duruşu gibi şeylere önem gösterdiğim için ben önce şu 2 moddan biri seçerim. Aslında oyunun yaklaşık olarak kadın akrakterler için 50 veya 50ye yakın bayan karakter vücut tipine sahip. Bunun sebebiyse mod yapımcılarının istediği vücut tipini oluşturup ona göre yaptıkları modları uyarlamaları, skyrim se modları manuel olarak nasıl indirilir. Ben bu ikisi kullanırım neden diye sorarsanız mod yuklerken kiyafet modları bu ikisine uygun rahatlıkla bulursunuz. Bunu dememin sebebi aslında oyunda Body Studio diye bir uygulama var buradan kendi karakter iskiletinden kiyafetine kadar ayarlayabiliyorsunuz ve bu işler biraz karmaşık ve program İngilizce olduğu için ben çözemedim ve bu yüzden bu ikisinden birini seçip ona göre mod ararım.


Benim yukarda anlattığım örnek gibi önce eksiklerinizi belirleyin. Ardındanda bunlara uygun modları arayın. Arkadaşlar şimdi ben body dedim ama asıl sorun bildiğiniz için oyun hikayesini anlamak aşırı önemli bu yüzden en büyük eksiğimiz ben gibi yabancı dilde skyrim se modları manuel olarak nasıl indirilir olanların araması gereken ilk özellik bence Türkçe yama. Eğer oyununuz Orjinalse Steam Atölyesinde çevirmenlerimiz bizim için bu sorunu ortadan kaldırmışlar. Hepsinin ellerine klavyelerine sağlık. Ordan Türkçe yamayı aratıp indirebilirsiniz. steamin bu sayfasında çevirmenlerimiz yaptıkları yamayı yani Türkçe mod etkilemeyen modları listelemişer bizim için buradan araştırmalarınza devam edebilirsiniz. ŞİMDİ İSE MOD YÜKLERKEN BİZE YARDIMCI OLUCAK PROGRAM VE MODLARDAN BAHSEDELİM. PEKİ BUNLAR NELER? Bu program sayesinde hem modları manuel oalrak yukleyip zaman kaybetmicek, hem modlarinhangi modları etkilediğini mod yuklerken başka bir modun dosaysını değiştirmeye kalkarken uyariyor bilicek,modların tam çalışması için hangi diğer esp,bsa,esm doslarına ihtiyacı olduğunu böylecene genel olarak herkezin bildiği Betsheda logosundan sonra oyundan attığının sebebini öğrendiniz hayırlı olsun bilmeyenler için öğrenebilceksiniz.


Hatta ve hatta yedeklerken modlarınızı yedekleyebilirsiniz oyunun dosyalarını bile ama steam kullanıyorsanız malesef yinede indirmeniz lazım steam kabul etmiyor o yedeği neyse uzun lafın kısası cok kullanışlı bence ilk skyrim se modları manuel olarak nasıl indirilir olmayı hakeden bir program. Manuel yuklerken modları tek tek yükledikten sonra denemeniz gerekjiyordu yani oyundan atıcak mı diye test ediyordunuz heleki test etmeden 10 mod yuklediniz mi hatalıysa yandınız 50 mod varsa artık hangilerinde hata vermediğini arıyordunuz vs vs. o kadar zordur ki manuel yuklemek 2 sene kahrını cektim diyebilirim.


Buyrun bu linkten indirebilirsiniz:. resim alıntıdır Skse yi nerdeyse her mod için lazım olan bir programdır. Oyunçeviri ekibinden Mehmet Güder'in hazırladığı Türkçe Skyrim Yaması ile uyumlu Türkçe modların listesidir. Modlar, yapımcısının izniyle Skyrim se modları manuel olarak nasıl indirilir olarak düzenlenmiştir. Etik kurallar gereği istenilen her modu Türkçe yayınlayamayız. O modun sahibinden izin almamız gerekiyor. Hangi modu yüklerseniz yükleyin DATA DOSYALARI penceresinden aktifleştirmeniz gerektiğini unutmayın. Ayrıca birçok mod SKSE programını şart koşacaktır.


SKSE programı oyunun kodlamalarının değiştirilmesine olanak sağladığı için bazı modlar için gereklidir. Mod işine merak sardıysanız önce SKSE programını yükleyerek işe başlayın. M ehmet Güder Kardiyak, skyrim se modları manuel olarak nasıl indirilir. Burda alıntı yapmamın sebebi 3 4 yıldır mod yüklerim ama bende tam ne işe yaradığını bilmem kodlama ile ilgili olduğunu duymuştum onu sizinle paylaştım. Alıntıdada bahsedildiği gibi bu program çok önemli SKSE yukledikten sonra oyuna launcher ile değil artık skse. exe ile giriş yapıyoruz steam kullanıyorsanız merak etmeyin skse. exe actıgınız an steamde skyrimde gözüküyorsunuz. SkyUI resim alıntıdır. Bu mod sayesinde oyuna eklediğimiz modların ayarlarını değiştirebilirsiniz. Ayrıca size oyun içi yeni envanter görünüşü interface deniliyordu sanırım sağlıyor böylecene tüm eşyalarınız arasından istediğinizi aratarak bulabilir, zırhları yemekleri kitapları vb. ekipmanları türüne ağırlığına alfabe dizilimine göre ayarlayabiliyorsunuz hem kullanışlı hemde çoğu mod bu modu istiyor.




Skyrim MOD REHBERİ 2021 Detaylı Rehber! - Mod Organizer 2, Nexusmods Mod İndirme, Yükleme ve LOOT

, time: 54:05





Bir Skyrim Modu, Oyuna 'den Fazla Silah Ekliyor! - Tamindir


skyrim se modları manuel olarak nasıl indirilir

 · Skyrim Manuel Mod Yükleme. Sıcak Fırsatlarda Tıklananlar. Editörün Seçtiği Fırsatlar. Escape Dağcı Sırt Çantası Su Geçirmez Kumaş 50 Litre Tüm hava koşullarında her zaman arkanda TL. KIOXIA Exceria GB SATA3 " SSD R: MB/s W: MB/s Hızınızı Yükseltin TL  · Skyrim’i tıklayın; Nexus web sitesinden indirdiğiniz modlar için bir hedef klasör seçmeniz istenir. Buradan, Nexus’tan modları indirmeye başlayabileceksiniz. Çalıştırmak istediğiniz tüm modlara sahip olduğunuzdan emin olduktan sonra, sol üst köşedeki “Dosyalar” ı tıklayın ve kitaplığınızdaki her modun yanında bir yükleme seçeneği göreceksiniz  · Oyuna Silah Ekleyen Skyrim Modu Nasıl İndirilir? İlk olarak buraya tıklayarak Nexus Mods internet sitesindeki mod sayfasını görüntüleyin. Üyeliğinize giriş yapın ve ardından "Manuel" butonuna tıklayın. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra indirme işlemi başlatılacaktır. OYUN Rayman Origins Ücretsiz Oldu: Fırsatı Kaçırmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder