17 Temmuz 2022 Pazar

Php dosyası indirmeleri yürütmek yerine

Php dosyası indirmeleri yürütmek yerine

php dosyası indirmeleri yürütmek yerine

PHP yavaş, yorumlanmış bir dildir. Açmak için bir dosya zaman neredeyse o miktarda alır. Bir PHP komut dosyası her 40 milisaniyede Rxecuting çok hızla büyük bir kuyruğa ve çökmesine neden olur. Bu definitely için PHP kullanmak istemediğiniz bir görev gibi geliyor, ama bir cini ya da diğer hızlı, derlenmiş ikili. Ne yapmak PHP’deki içerik türü başvurusu önemlidir – koruduğunuz dosyanın MIME türüdür. Örneğin, bunun yerine bir MP3 dosyası kaydettiyseniz, uygulama/pdf ile ses/blogger.comı boşluk veya satır başı yok dosyanın herhangi bir yerinde (noktalı virgülden sonra hariç). Boş satırlar PHP’nin varsayılan olarak MIME tipine geçmesine neden olur PHP dosyası, herhangi bir tarayıcıda tarandığında yürütülmek yerine indirilir Kayıt ekranı müziği 47 dakika sonra değişiyor - Sonic 3 Tarayıcı kullanarak ona göz atarak çalıştırmaya çalıştığım bir blogger.com dosyam var ama tarayıcı dosyayı yürütmek yerine indiriyor



Php ile dosya indirmek (Güncellendi) | - Demo Uygulama - Serpito



Daha önce php 5. x'i kurmuştum ama yükseltmeye karar verdim. Önce php 5. x'i kaldırdım ve sonra php 5. Burada php dosyası indirmeleri yürütmek yerine benzer soruları kontrol ettim ama şimdiye kadar hiçbiri bana yardımcı olmadı. Kayıt için httpd. conf ve php. conf dosyamda php'nin çalışmasını sağlayacak ama yapmayan aşağıdaki satırlar var:. apache artık dosyayı indirmiyor. Şimdi apache kaynak kodunu gösteriyor, ama hepsi sadece php dosyası indirmeleri yürütmek yerine değil. Apache'yi yapılandırırken, sayfayı başka bir tarayıcıdan görüntülemeyi deneyin - Chrome'un sonucu inatla önbelleğe aldığı günler oldu ve başka bir tarayıcıda sorun yokken kaynak kodunu indirmeye devam ediyor.


Bugün bu sorunla karşılaştım ve açıklanan çözümlerin hiçbiri benim için işe yaramadı. Öyleyse işte başka bir olası php dosyası indirmeleri yürütmek yerine. htaccess web içeriği klasörünüzün bir dosyasında, PHP betiklerinizin çalışmayı durdurmasına neden olabilir. Benim durumumda sunucu x-mapp-php6 türü bilmiyorduçünkü o. htaccess dosya web sitesi içeriğini aktardığımda farklı bir web barındırıcısından içe aktardığım bir şeydi. php dosyayı yürütmek yerine indirmeniz istenirseişte mükemmel çözüm: PHP5'i zaten yüklediğinizi ve hala bu hatayı aldığınızı varsayıyorum. Dosyaların depolanmaması mods-enabled gerektiği, bunun yerine depolanması gerektiği ortaya çıktı mods-available. Daha sonra, mevcut modlarda depolanan dosyaya işaret eden modlar etkinleştirilmiş bir sembolik bağlantı oluşturulmalıdır. Bana öyle geliyor ki Apache, tarayıcıya. Yukarıdaki öneriye gelince, tarayıcıya bir PHP betiği çıktısı aldığınızı söylemelisiniz: Bana alışılmadık bir fikir gibi geldi, php dosyası indirmeleri yürütmek yerine.


Google'da araştırdım ve bununla ilgili web'de epey tartışma olduğunu buldum, php dosyası indirmeleri yürütmek yerine. Yardımcı olması durumunda, php dosyası indirmeleri yürütmek yerine, CentOS 5. conf dosyamın bir kopyasını burada bulabilirsiniz:. Bu, php'niz için gereken eksik modüller nedeniyle olabilir. Php7'nin kurulu olduğunu varsayarak, mevcut php7 modüllerini kullanarak arayın. Yukarıdaki komut, kurulum için mevcut tüm PHP7 modüllerini listeleyecektir. Aşağıdaki gibi modüllerin kurulumuna başlayabilirsiniz:. Htaccess'iniz böyle bir şeye sahipse php3 sonra yorum yapın ve benim için çalışmış olanı yenilemeyi tekrar deneyin Bende de aynı sorun var. Apache, belirli bir web sitesinden php dosyalarını yüklemiyor, yeni indirdi. Bu yazıyı ve cevapları okudum ve bu satırı. htaccess dosyasının son yerine koyduğumu gördüm:. Daha önce 5. conf içinde yorumda takip ettiğim yararlı bir tavsiye vardı:. PHP'yi 7. PHP çalışmasına yeni başladım, bu yüzden çözümümün sizin php dosyası indirmeleri yürütmek yerine sürüm değişikliğiyle ilgili olup olmadığını bilmiyorum.


Bu sorunu yaşadım. Hem nginx hem de apache'nin kurulu olduğu ve önyüklemede otomatik olarak başladığım ortaya çıktı. Sorun, php dosyası indirmeleri yürütmek yerine, nginx'in ilk olarak http portuna bağlanması ve bu da apache'nin başlamasını engellemesiydi. Ayrıca nginx'iniz çalışıyor olabilir, ancak php'niz apache ile çalışacak şekilde ayarlanmıştır. Doğrulamak için çalıştırın service nginx status ve service apache2 status hangisinin çalıştığını görmek için. Nginx'in çalıştığı ve apache'nin çalışmadığı durumda, sadece çalıştırın sudo service nginx stop; sudo service apache2 start ve sunucunuz artık beklendiği gibi php dosyalarını sunacaktır. Bu sorulara şimdiden 1. Böylece sorunuma çözümü burada ekleyeceğimi düşündüm. Bu iki satırı -dosyamdaki. conf :. Ne yaptıkları ya da oraya nasıl geldikleri hakkında hiçbir fikrim yok, ama dosyalarımın her birinde var.


php'yi indirmez - ve olması gerektiği gibi çalışır. Ubuntu PHP sürüm 7. Bundan kısa bir süre sonra Ubuntu sürümünü güncelledim ve bir 'Kernel Offset: Disabled' hatasıyla karşılaştım. Bu yüzden en son Ubuntu sürümünü silmem gerekiyordu - ve işletim sistemim tekrar açıldığında: BOOM! Gönderisinin bahsettiği hatayı aldım: VPS'imdeki her site için, göstermek yerine index. php'yi indirdi. Bu sorunu yaşadım ve sunucu yapılandırma ayarlarınızla gerçekten hiç oynamadıysanız, sorununuz. Eski bir sürümden php5'i Mint 17 ile kurulan sürüm olan 5. Yerel ağımdaki bir makinede bir LAMP kurulumu çalıştırıyorum ve bunu, bu değişiklikleri gerçek canlı sunucuya yüklemeden önce web sitelerinde yapılan değişiklikleri önizlemek için kullanıyorum.


Bu yüzden gerçek sitenin mükemmel bir yerel aynasını tutuyorum. Yükseltmeden sonra, gerçek sitede mükemmel çalışan ve görüntülenen dosyalar görüntülenmez veya yerel makinede yalnızca html görüntüler. PHP ayrıştırılmadı. Phpinfo komutu çalıştı, bu yüzden php'nin başka türlü çalıştığını biliyordum. Günlük herhangi bir hata oluşturmadı. Sayfa kaynağını görüntülemek bana gerçek php kodunu gösterdi. Bu işe yaradı. artık çalıştı komuta. php ideal olmayabilir, ancak gerçek bu. Bu tür bir problemim var. Ben böyle çözüyorum. Apache'yi kurduktan sonra bu komutu kullanarak PHP'yi kurdum.


doğru çalışıyor ama Apache'den. php dosyası talep ediyorumPHP betiğini çalıştırmadan veriyor. Bilgisayarıma farklı türde PHP sürümleri yüklenmiş. Daha sonra apt-get purge kullanarak önceki listemden bazı PHP paketlerini kaldırıyorum. Son olarak Apache'de PHP sürecini kontrol ediyorum. Bu gönderiyi Google'dan yaklaşık 6 yıl sonra ve sonrasında bulan kişiler için, UserDir modülü kullanırken Apache 2 ve PHP 7 ile bu sorunla karşılaşabilirsiniz. Bu sorunun bir başka olası nedeni, komut dosyasını UserDir modülden bir "kullanıcı dizininde" çalıştırmaya çalışıyor olmanız olabilir. Kullanıcı dizinlerinde PHP betiklerinin çalıştırılması varsayılan olarak devre dışıdır. Aşağıdaki etiket bloğuna yorum yapmalı veya silmelisiniz.


Programlama Etiketler Account Giriş Yap Üye Ol. Apache, php dosyalarını görüntülemek yerine indiriyor İşletim sistemi ve sunucu bilgileri: CentOS 6. phps AddHandler php5-script. php Herhangi bir yardım için gerçekten minnettar olurum. Teşekkür ederim. DÜZENLE: Php. phtml apache artık dosyayı indirmiyor. php ama şans yok. php apache centos. Peki nasıl kurdunuz? Hangi SAPI? Ayrıca bkz. Php modülünüz çalışmıyor. conf php modülünüzün yorumlanıp yorumlanmadığını kontrol edin. Soruları düzenledim. Modüller çıkıyor ve görünüşe göre yükleniyorlar. Kurulumdan sonra apache'yi yeniden başlattınız mı? so Apache'yi yapılandırırken, sayfayı başka bir tarayıcıdan görüntülemeyi deneyin - Chrome'un sonucu inatla önbelleğe aldığı günler oldu ve başka bir tarayıcıda sorun yokken kaynak kodunu indirmeye devam ediyor.




174-Php Dersleri - Php dosyalarını şöyle çalıştırmayın be abi. Php dosyaları nasıl çalıştırılmaz?

, time: 2:40





PHP dosyası, herhangi bir tarayıcıda tarandığında yürütülmek yerine indirilir |


php dosyası indirmeleri yürütmek yerine

İşletim sistemi ve sunucu bilgileri: CentOS (Son) Apache ; PHP ; Kayıt için blogger.com ve blogger.com dosyamda php'nin çalışmasını sağlayacak PHP’deki içerik türü başvurusu önemlidir – koruduğunuz dosyanın MIME türüdür. Örneğin, bunun yerine bir MP3 dosyası kaydettiyseniz, uygulama/pdf ile ses/blogger.comı boşluk veya satır başı yok dosyanın herhangi bir yerinde (noktalı virgülden sonra hariç). Boş satırlar PHP’nin varsayılan olarak MIME tipine geçmesine neden olur Okul projesi için oluşturduğum bir web sitesinde biraz PHP'ye ihtiyacım blogger.com dosyalarını yüklemek için buna ihtiyacım var. Ama "yükle" düğmesine bastığımda, php dosyasını çalıştırmak yerine tarayıcıda açıyor veya varsa bir hata görüntülüyor. Bu benim HTML kodum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder